Соціальна послуга "КОНСУЛЬТУВАННЯ"

  • Опис соціальної послуги

    ● Допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації; ● психологічне консультування; ● надання інформації про соціально безпечну поведінку

  • Хто може отримати соціальну послугу?

    Особи / сім'ї, які перебувають у складних життєвих обставинах

  • Де може бути надана соціальна послуга?

    ● За місцем проживання/перебування отримувача соціальної послуги (вдома); ● напівстаціонарно в приміщенні надавача соціальної послуги;● через мережу Інтернет за допомогою засобів рухомого (мобільного), фіксованого зв'язку

  • Який перелік документів, необхідних для отримання послуги?

    При коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - звернення (заява) потенційного отримувача соціальної послуги, його законного представника до Запорізького міського центру соціальних служб або повідомлення іншої організації, установи про потребу в соціальній послузі, або заява про надання соціальної послуги разом з документами до уповноваженого органу за місцем проживання/перебування (Департаменту соціального захист населення Запорізької міської ради). При разовому кризовому консультуванні - безпосереднє звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника до надавача соціальної послуги, у тому числі за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо). При вуличному консультуванні - виявлення під час соціального патрулювання закритих щодо контактування соціальних груп чи осіб, з’ясування ситуації та проблемних питань за їхнім запитом. При зверненні за юридичною консультацією – пакет документів, які стосуються суті питання, що розглядається.

  • Який порядок та спосіб подання документів?

    Документи подаються громадянином або законним представником до Департаменту соціального захисту населення ЗМР, Запорізького міського центру соціальних служб, безпосередньо або за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо).

  • Який строк надання соціальної послуги?

    Одноразово/тимчасово/екстрено (кризово). При коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - у день звернення або у строк, що не перевищує 3 робочих днів з дати звернення (подання заяви) отримувачем соціальної послуги або його законним представником, з урахуванням індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, встановлених під час комплексного визначення його індивідуальних потреб; при разовому та вуличному, кризовому консультуванні - безпосередньо при зверненні осіб.

  • Скільки коштує соціальна послуга?

    ● За рахунок бюджетних коштів; ● з установленням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг; ● за рахунок отримувача соціальних послуг або третії осіб, відповідно до законодавства.

  • Який результат надання соціальної послуги?

    ● Допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх розв’язання; ● залучення отримувача соціальної послуги до вирішення власних проблем, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації та допомогу в його реалізації; ● надання інформації з питань соціального захисту населення; ● представлення інтересів; ● надання психологічної допомоги; ● корегування психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; ● сприяння навчанню, формуванню та розвитку соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції; ● участь в організації та діяльності груп самодопомоги; ● допомогу в зміцненні/відновленні родинних і суспільно корисних зв’язків; ● сприяння в отриманні правової допомоги; ● сприяння в отриманні інших соціальних послуг відповідно до виявлених потреб;● сприяння у працевлаштуванні (у тому числі у проведенні експертизи потенційних професійних здібностей, професійної орієнтації).

  • У яких випадках може бути відмовлено у наданні соціальної послуги?

    ● Відсутність наявних ресурсів для задоволення індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу).● Наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання.
    Відмова повинна супроводжуватися поясненням причин і довідковою інформацією (за наявності) про можливість отримати таку соціальну послугу в іншого суб’єкта, що надає соціальну послугу.

  • У яких випадках припиняється надання соціальної послуги?

    ● Відмова отримувача соціальної послуги та/або його законного представника від отримання соціальної послуги; ● зміна місця проживання отримувача соціальної послуги; ● досягнення наданою соціальною послугою поставленої мети; ● закінчення строку дії договору про надання соціальної послуги; ● невиконання умов договору щодо співпраці у виході зі складної життєвої ситуації та/або порушення умов такого договору, що поставило під загрозу життя чи здоров’я інших отримувачів чи надавачів соціальної послуги (насилля, агресивна поведінка, зберігання зброї чи наркотичних речовин, заборонених законодавством, гострий психічний розлад тощо); ● наявність медичних протипоказань для надання соціальної послуги, зокрема інфекційні захворювання в гострій стадії, часті судомні напади тощо; ● грубе, принизливе ставлення отримувача соціальної послуги до надавача соціальної послуги або інших отримувачів послуги; ● смерть отримувача соціальної послуги.

Запорізький міський центр соціальних служб

Пошта

ten.rku%40mdssscmz

Телефон

+38 067 399 8448

Адреса

вул. Рекордна, 34а